Re: Jakým školením prochází zaměstnanci O2 na pobočkách a jaké s nimi máte zkušenosti?
já došla k tomu, že osobní kontakt je nesmysl - nejenže tam často houby vědí, mají menší kompetence a hlavně neexistuje záznam toho, co řeknou, takže jakékoliv nesmysly nemůžu pak doložit... kupodivu mnohem jistější je telefonický kontakt, daleko snáz se dá s nimi domluvit, jsou opatrnější na to, co říkají, co jednou slíbí, to můžu vyžadovat a trvat na tom, protože existují záznamy hovorů (navíc snáz kontaktuje vyšší moc a má víc možností vyhovět) a v neposlední řadě, víc se snaží, neboť ví, že jejich hovor si může náhodně poslechnout nadřízený
já se před lety poučila v kooperativě, kdy mi na pobočce zrušili pojistku, abych po několika měsících zjistila, že zrušená není, že to byla jen žádost o zrušení (měla jsem kopii), na kterou mi údajně měla přijít odpověď ("je nám líto, že vám nepřišlo zamítnutí"), nemám žádnou možnost trvat na zrušení, prachy za pojistné musím zaplatit do posledního dne a je to moje chyba, že jsem věřila tomu, co mi řekli na pobočce
Odpovědět