1.3.2018 20:19:17 Filip T.
Re: Chud1oba cti netratí
První ze všeho bylo, že všechny zakázky byly o 15-20 % předražený. To byl základ, kterej si mezi sebou dělili lidi z ŘSD a stavební firmy. Dál se ovšem projekty zadávaly tak, aby zůstalo co nejvíc možností pro vícepráce, právníci ŘSD k tomu sami hledali cesty i zvláštní kličky. Už samotná trasa dálnic se navíc vytyčovala tak, aby na ní bylo maximum výkopových i mostních prací. Tohle stálo mimochodem v pozadí i proslulýho dálničního úseku přes Český Středohoří (byla to varianta prezentovaná na začátku jako nejlevnější, nakonec vyšla dráž než ty, který byly zamítnutý jako příliš drahý - cena se totiž dodatečně navyšovala během stavby). Byl to stroj na peníze a jelo to, dokud nepřišla krize a za Nečasovy vlády neodstavili ministra dopravy Bártu. Ale víc s tím začala až Sobotkova vláda.
Odpovědět