27.3.2018 13:14:31 Slupka
Re: Jak přistupovat k
Možná má mandelinka na mysli právě ten mírný opruz s tím "musím každý pátek utřít prach, vysát, a umýt WC". Tedy stálou povinnost nějaké práce. Je to podobné jako pak s nějakou prací v dospělosti, jen úměrně situaci dítěte, které především se má vzdělávat a hrát si a věnovat se zájmům a tedy má na ty pracovní povinnosti málo času, tak to dělá jen jednou týdně. Třeba. A každý měsíc má na chalupě za povinnost naštípat dříví. Může ho to bavit, ale každopádně má lepší představu, co je to "muset", a že v dospělosti něco (k uživení) bude muset všednodenně, a je na něm, zda "dosáhne" vzděláním na něco, co ho bude bavit, nebo na něj něco "zbude".
MMch dodnes si pamatuji tvoji motivaci dítěte k učení na prvním stupni hrozbou, že jinak bude kopáčem
- možná se dítě těšilo
Odpovědět