Kromě zastánců se k Hejného metodě vyjadřuje i početný zástup kritiků.
Žžena | 83005 |
28.3.2018 9:19:04
Morfologii rostlin (stejně jako jakémukoli jinému nepříjemnému předmětu) se lze dnes s kreditovým systémem vyhnout.
A taky už není rarita, že student navazujícího magisterského studia nepojmenuje v květu tyčinky a korunu. |
Rodinová | 140078 |
![]() |
28.3.2018 9:17:53
Aleno, ano, ja jsem ale nerekla, ze chci podle vasich pametnickych historek vybirat obor, chci si udelat dojem, rekneme ...
|
Tante Bante | 147015 |
![]() |
28.3.2018 9:17:34
Vím to. Hodně spolužáků tam zůstalo.
Ale i tak si nemyslím, že to je horší škola než jiné školy. A pár dobrých lidí tam učí pořád, dokonce i na katedře Diskreditace učitelství a biologie vím o jedné, jestli jí mezi tím už nevyštípal pan šéf. |
Šuplík | 137953 |
![]() |
28.3.2018 9:16:58
mě morfologie rostlina bavila a baví - to pozorování, přesně jak píšeš. Vadila mi ta zkouška s požadavkem naučení se telefonního seznamu, ale myslím, že napodruhý jsem to nějak zvládla....
![]() |
Šuplík | 137953 |
![]() |
28.3.2018 9:15:39
humanitní základ a cizí jazyk?
![]() jinak alena má pravdu, jou (to moje) historky pro pamětníky. ![]() |
Tante Bante | 147015 |
![]() |
28.3.2018 9:14:54
Morfologie rostlin si pamatuju, že byl asi tak nejméně oblíbený předmět u všech, pamatuju si, že mi nebylo jasné K ČEMU? Ne že bych si všechny ty kategorie a podkategorie a názvy pamatovala, ale nakonec je to něco, z čeho dneska těžím nejvíc. Z těch pozorování na makro i mikro úrovni. Struktury umožňují funkce a funkce vytvářejí struktury, které se na různých úrovních stejně nebo variantně opakují. V hudbě je to stejně. Jedna z nezajímavějších a nejvíc vzrušujících věcí v životě.
|
Alena | 129302 |
28.3.2018 9:09:58
"Co jste konkretne studovay/i a kde, jakou to melo kvalitu," ale ty skoly, obory jsou ted jinde...podle toho vazne chces vybirat, vzdyt jsou to historky pro pametniky (vcetne "za nas to bylo lepsi")
|
Žžena | 83005 |
28.3.2018 9:09:22
Tante,
bohužel, to už dnes úplně neplatí. |
Tante Bante | 147015 |
![]() |
28.3.2018 9:08:19
Mně poskytla přírodovědecká fakulta především obsáhlé a celkem i hluboké všeobecné vzdělání a k němu nejrůznější ty klíčové kompetence, co pak začaly velmi frčet. Příkladně jsem měla možnost se naučit najednou matematiku, humanitní základ, VŠ základ chemie, cizí jakyk, mateřský jazyk. Ten nás sice extra neučili, ale trvali na jeho zvládnutí na úrovni gymnaziální maturity za jedna. Negramotské práce ani projevy v dobách, kdy jsem studovala, nebyly na PřF připouštěny ani na potvrzení z PPP.
Pak nás taky celkem nesmlouvavě naučili metodu věděcké práce, jak se píší odborné texty, jak se čtou, CO je pramen a co není, proč se začatá práce dokončuje a jiné takové věci. Fakt nás učili a jsem za to s léty čím dál vděčnější, ani jsme tenkrát nevěděli, jakou máme kliku. |
Žžena | 83005 |
28.3.2018 9:07:48
Tak osobní story: nás s mužem obor živí, díky tomu, že jsme si to místo sami vytvořili. A jiné osobní story: absolventy stejného oboru potkáváme za přepážkou T-mobile, v pojišťovně, dost z nich vystudovalo další VŠ a teprv ten obor je živí.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.