Jak si budeme říkat? Komunikace mezi učitelem a žákem je v mnoha směrech nevyvážená. Zatímco žáci mohou jen velmi těžko opustit všeobecně přijímané společenské normy, učitel má řadu možností, jak své svěřence nazývat. Ne všechny jsou však stejně vhodné.
Jak si vysvětlit, že dítě je ve škole v některých předmětech docela jiné než doma? Mají děti dvě tváře – nebo snad ještě více?
Jaké jsou výhody a nevýhody, které plynou z toho, jsou-li dvojčata ve dvou odlišných třídách?
"Jdi do hajzlu!", "Nelez mi na nervy, kreténe!", "Co si myslíš, ty čůráku?", "Chceš pěstí?","Seru na tebe!". To není konverzace zachycená v některé z cel mírovské věznice.
Paní Jana je bezradná. Od té doby, co do školky začala nově docházet Angelika, její dcerka Kristýnka na ní visí jako přilepená.
...a mám známky od 1 do 5, poznámky, puntíky, čárky.
Ráda bych uveřejnila slohovou práci mého syna. Byla jsem opravdu překvapená, co napsal na dané téma "Co jsem zažil ve škole".
"Vím, že domácí příprava na školu a psaní úkolů má smysl a náš Jirka si to také uvědomuje. Přesto s ním musíme bojovat, aby si úkoly doma napsal. Opravdu nevíme, co s ním máme dělat."
Poslední fotky z emailového průvodce rodičovstvím.
Emailový průvodce rodičovstvím je zdarma pro všechny rodiče od početí do 6 let věku.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.