3.3.2010 23:44:13 Tenna /2
Na ZŠ je to o náhodě
Moje zkušenost s angličtinou na ZŠ: syn (třeťák)chodí do školy, která se "prsí" výukou angličtiny od první třídy. Chtěl chodit, tak od té první třídy chodil. Nečekala jsem zázraky, ale výsledek byl ještě horší, než můj předpoklad - za dva roky pár barev a počítání do deseti (možná do dvaceti). Od třetí třídy povinná AJ dvakrát týdně, výsledky opět tristní, není schopen říct jedinou větu, plete se mu jedno přes druhé. Neumí prostě skoro nic (a to není v žádném případě hloupý, je ve všech předmětech jedničkář). Nezbyde, než od příštího roku ho přihlásit do nějakých kvalitních kurzů (za těžké peníze
), zatím to s ním doháním sama. Dcerka chodí do školy, která výuku jazyků nijak speciálně nepropaguje, nicméně od první třídy mají také možnost angličtiny, začala chodit a umí už tolik, že se nestačím divit - prostě štěstí na šikovnou paní učitelku. A tak to podle mne na většině základních škol je - jen a jen o náhodě, na co zrovna natrefíte. Je to velká škoda, že ve věku, kdy by děti měly možnost naučit se jazyk perfektně, bez přízvuku, nemají všechny tu příležitost.
Odpovědět