29.1.2015 11:02:58 jentak
Re: S nadhledem...
No - já právě si pak nejsem jistá, jak to brát. Jde o to, že když se bude hodnotit tým, tak ty odpovědnější a tzv. lepší děti budou odmítat být v týmu s dětmi tzv. horšími. Tohle jsem řešila ve škole - děti byly na ty týmy celý rok - no a na jednu takovou práci měl vždy jeden určený z týmu přinést věci. A ač zbývající děti z týmu dotyčnému den předem ještě řekly, že má to určité přinést, ona to neudělal - prostě zapomněl. No a druhý den pochopitelně tento tým nemohl pracovat, neboť neměl s čím. A jako potrestání dostali pětku a trest - a to všichni z týmu. Dotyčnému to bylo šumák neboť jedna pětka se u něj ztratí, ale ostatním to vadilo - navíc když vlastně neměli šanci to ovlivnit. A učitelka odmítala diskuzi. Takže jsem za ní zašla s tím, že tohle teda ne, že pokud sama rozhodne o rozdělení dětí do týmu, tak za takto zásadní chybu jednoho nebude trestat ostatní. Pětku ostatním zrušila, ten trest taktéž, ale zatím nenašla způsob, jak to příště řešit. Tak jsem zvědavá.
Odpovědět