Re: S nadhledem...
"Jde o to, že když se bude hodnotit tým, tak ty odpovědnější a tzv. lepší děti budou odmítat být v týmu s dětmi tzv. horšími."
To mi připomnělo, jak jsem nesnášela, když se v TV vybrali dva kapitáni a ti si postupně volali členy družstva, samozřejmě jsem zůstávala mezi posledními...
Připadá mi, že takovým situacím by bylo vhodné předcházet, aby se ty děti nesegregovaly. Ale zase když se ta družstva nalosují - spravedlivě, ale potenciálně nerovnoměrně - bude ta hra (vybíjená, volejbal, basket...) stát za houby. Nebo myslíš, že je to tak v pořádku, že to na druhou stranu dává možnost zažívat úspěch těm dětem, které mají potíže třeba s matematikou? A ty děti, které jsou "nejlepší" ve všech těch intelektuálních předmětech, zase taky potřebují zažít neúspěch a vidět, že ty méně intelektuálně nadané děti jsou v něčem lepší...? Podle mě je něco špatně už na začátku - to srovnávání a známkování.
Odpovědět