Re: Nemocnice není hotel.
Vážená paní Vránová,
s Vaší reakcí na příspěvek p. doktorky nelze jinak než souhlasit. Sama v pracuji v Krajské nemocnici a musím konstatovat, že lékařů, obdařených empatií, slušným chováním k pacientům a citlivým přístupem k jejich problémům je tak 50 na 50. Sestry, které jsou mnohdy přetěžovány dlouhými službami z důvodu nedostatku personálu na odděleních, jsou často vyčerpané a nervózní a pacientům se ani stoprocentně věnovat nemohou, proto ty úlevy např. u stlaní lůžek. Souhlasím s Vámi, že jediným řešením tohoto problému by bylo zavedení účinného systrému zdravotního pojištění a také důslednost a odpovědný přístup v čerpání financí v samotných nemocnicích. Už od studií lékaři slýchají, jak je jejich práce v praxi finančně nedoceněná a že mají mít na paměti hlavně službu pacientovi, což je myslím důvodem opačného efektu,kdy často na pacienta myslí maximálně jako na číslo diagnózy. Myslím, že české zdravotnictví čeká ještě moc dlouhá cesta ke spokojenému pacientovi.
E.
Odpovědět