3.10.2007 9:24:40 Brebina - Eliška a Matěj
Neochotní lidé jsou všude
Ahojky,
žijeme na menším městě tak si všude, kam potřebuji, dojdu pěšky. Kdyby tomu ale tak nebylo, tak mám nejspíš smůlu, protože máme dvojčátka a tudíž široký kočár. Sama bych ho totiž do autobudu nezdvihla - tady nejezdí nízkopodlažní autobusy - musel by mi někdo pomoci a kdybych měla jet do jiného města autobusem, tak se do něho ani nevejdeme, protože většina těchto spojů má úzké dveře a malý prostor pro kočárek.
Na prohlídky a kontroly k lékaři jezdím výhradně s manželem a to vlakem (nemáme auto ani řidičáky) až do Olomouce (50 km) a je to vždy záhul. Když byly děti malé tak se to dalo - leželi v přenosných taškách, tak já nesla jedno dítě v tašce - odložila v kupé ve vlaku a vrátila se ke dveřím pro druhé dítě - manžel mezitím složil kočár a nastoupil. Kočár nechal v chodbičce a šel z námi. Teď je to těžší, protože děti ještě pořádně nesedí (ikdyž nám je 13 měsíců) a o stání či chození nemůže být ani řeči, proto musíme každý vzít jedno dítě do klokanky, složit kočár, a nastoupit - já s jedním dítětem + všechny tašky a batohy které sebou táhneme a pak manžel s druhým dítětem + složený kočár.
Zatím vše probíhalo vždy dobře, lidé se nám spíše nabízeli pomoc, ale i tak jsme se setkali s jedním idiotem, který si říká průvodčí vlaku
Zase jsme jeli z vyšetření z Olomouce a na nádraží v našem městě jsme stihli spoj, který jede na zastávku a z ní to máme domů jen 10 minut pěšky, z hlavního nádraží je to 45 minut. Rychle jsme přestoupili, protože hlásili odjezd vlaku. Byl to nový vlak se sníženou částí pro postižené a kočárky, tak jsme kočár složili, děti uložili do něj a čekali na odjezd s tím, že si lístek koupíme ve vlaku. Jenže vlak pořád stál a nejel, rozjel se až za 10 minut. Nastoupil průvodčí a že chce lístky - říkala jsem mu, že chci lístek na zastávku 2x a on na to, proč jsme si nekoupili lístek v pokladně - "protože jsme přestoupili z vlaku z Olomouce", "proč jsme si nekoupili lístek v Olomouci" - "Protože máme zpáteční lístek ze Zábřeha, který jsme kupovali ráno", "proč jste si nekoupili zpáteční ze zastávky už ráno", "protože jsme nevěděli, že bychom mohli tohoto spoje využít " - byli jsme celodenním cestováním vyčerpaní, bolely nás nohy a tělo z neustálého rozkládání a skládání kočárku a přenášení dětí - "proč jste si nekoupili lístek teď", "Protože hlásili odjezd a neshli bychom to", "vždyť jsme tu stáli 10 minut, to je dostatek času", "Jak jsme to měli vědět, že tu budeme stát", "měli jste se mě zeptat, stál jsem přeci přededveřmi". Pak přišel s tím, že lístek bude o 20,- Kč dražší, na to jsem mu řekla, že to je jedno, ať mi ho laskavě dá, že přijíždíme k zastávce a budeme vystupovat.
Byl neochotný, těch 20,- Kč si nakonec nevzal, všichni ostatní na něj nechápavě hleděli, proč takové cavyky kvůli jednomu lístku, který má vytisklý po zmáčknutí 3 tlačítek během pár vteřin. Vystoupili jsme a mohli jsme jen říct, že celkem pohodový výlet nám zkazil jeden idiot.
Odpovědět