3.9.2011 17:59:17 Michaelas
Re: Je možné reklamovat příšernou kvalitu jídla na dovolené od cestovky?
Na cestovku určitě tlačte. Pro informaci, v německu se odškodňují dovolenkové újmy podle tzv. frankfurtské tabulky slev. Pro představu:
● špinavé příbory, nádobí 10 – 15 %
● špatný úklid 10 – 20 %
● špinavá pláž u hotelu 10 – 20 %
● příliš malá plocha pokoje 5 – 10 %
● ubytování v jiném, vzdálenějším objektu, než jaký byl nabízen 10 – 25 %
● chybějící výhled na moře, byl-li slíben a zaplacen 5 – 10 %
● chybí vlastní koupelna a WC dle objednávky a platby 10 – 25 %
● chybí klimatizace dle příslibu v určitém ročním období 10 – 20 %
● hmyz na pokoji 10 – 50 %
● rámus přes den 5 – 25 %
● rámus v noci 10 – 40 %
● jednotvárný jídelníček 5 %
● málo teplá až vychladlá jídla 10 %
Nechutné jídlo tam nemají, ale trvala bych min. na 25 % z ceny dovolené. Hodně štěstí při reklamaci.
Odpovědět