21.9.2011 13:50:25 Ajlina
Re: Česká pošta-má právo na takový postup?
Poštovní ombudsman
Česká pošta je pro své klienty důvěryhodným a spolehlivým partnerem. Ačkoli se snažíme vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc, může nastat situace, kdy zákazník není s řešením své reklamace nebo stížnosti spokojen. Zároveň přivítáme dobré nápady, jak dále zlepšit naše služby.
Pro zvýšení spokojenosti našich zákazníků proto Česká pošta zřídila od 1. listopadu 2009 institut poštovního ombudsmana.
Zuzana Kvášová
Zuzana Kvášová
"Nepochybuji o tom, že naši zaměstnanci při řešení vašich problémů postupují podle příslušných předpisů. Mohou však nastat výjimečné situace, kdy je zapotřebí vzít v úvahu i další skutečnosti a věc posoudit jiným pohledem. Takové případy důsledně a nestranně přešetřím.
Jsem přesvědčena o tom, že institut poštovního ombudsmana bude přínosem pro Českou poštu a především pro její zákazníky."
JUDr. Zuzana Kvášová
poštovní ombudsmanka
Odpovědět