1.11.2011 22:18:30 Spiklenec slasti
Re: Reklamace u pohřební služby - rada právníka
Především velmi hlubokou a upřímnou soustrast.
Nejhorší je, že když člověka něco takového postihne, ještě musí řešit tyto věci, které ho kolikrát zdeptají víc, než samotná ztráta.
Bohužel Vám nejsem schopen poskytnou odborný názor. Pouze morální podporu a zkušenost:
V pohřebnictví bohužel pracuje spousta velmi otrlých lidí. Bohužel, tato profese to do jisté míry vyžaduje. Na druhou stranu je nepřípustné, když se někdo snaží nahrabat si na neštěstí druhého. To je neomluvitelné.
Proto vám radím v případě potřeby obrátit se i na placeného právníka.
Jenom pro ilutraci uvedu, jakou máme s jednou pohřební službou splečnosti my:
Na místním hřbitově má naše rodina tři hrobky. Všechny byly zakoupeny „do konce trvání hřbitova". Po revoluci se město rozhodlo svěřit správu hřbitova soukromé firmě. Ta nelenila, a všechny vlastníky hrobů obeslala s tím, že od nich požaduje zálohu 10 000 Kč s tím, že nebude-li uhrazena, bude hrob zrušen. Naštěstí je naše rodina dost puntičkářská, takže všechny doklady, byť skoro 100 let staré, jsme měli uloženy, takže jsme neplatili nic. Ale dovede si představit, kolik peněz na tom taková firma ve městě s cca 30 000 obyvateli vyrýžuje?
Odpovědět