30.4.2012 10:03:55 Violka1985
Re: Jak zvládat konflikty v zaměstnání
Maryl, základem je nepouštět se s nikým do konfliktu, spíš na to jít cestou: "ano, máte pravdu, jsme hrozní, ano já už bych k nám na vašem místě také nešla, samozřejmě, panu řediteli to vyřídím... atd." Protože když budeš na někoho, kdo vyjíždí, reagovat podrážděně, může se stát, že začne fyzicky útočit. Nikdy nevíš, co je to za člověka. A hlavně takový agresor má potřebu se hádat a tím, že se nenecháš rozhodit, ho pěkně vyvedeš z míry a hned zkrotne a možná ti místo poslání do zadele nakonec popřeje pěkný den
. Víš tyhle typy lidí řvou denně na kdekoho a vůbec se tím netrápí, za rohem si už nic nepamatujou a vyhlížejí další obět, na které by se povozili... no a naopak ty se z toho vzpamatováváš několik dní. Fakt bych zkusila tu taktiku asertivity dle hesla "zákazník má vždycky pravdu" a pak bych si šla někam zaboxovat
Píšu to tady sice suverénně, ale jsem přesně ten typ, který by to taky obrečel a v sobě řešil
Odpovědět