12.12.2013 11:58:07 Kaipa
Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu
Zakoupily(já a dcera) jsme přes e-shop šaty(poprvé a naposledy), kromě toho, že vypadají jinak než na obrázku(kupodivu hůř), neodpovídá velikost-přes pečlivé změření v nich dcera plave. Rozhodly jsme se je v zákonné 14 denní lhůtě vrátit, přičemž jsme se za tím účelem spojily s prodávající. Komunikace bídná, telefon nezvedá, ale jakž takž reaguje na sms a emaily. Napsala nám, že byly šaty na objednávku-v nabídce má šaty skladem a na objednávku, rozdíl je v dodací lhůtě-a tak nám peníze nevrátí. Podotýkám, že šaty jsou standardní velikosti, kterou má v nabídce, žádné úpravy neproběhly. Dle mého soudu zákon hovoří jasně a zboží, které nelze vracet, je jednoznačně definováno. Jak byste postupovali?
Odpovědět