12.12.2013 12:32:32 Bára a kluci
Re: Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu
Samozřejmě že ano :o) Podle zákona musí do uplynutí té lhůty být obchodník seznámen ať už telefonicky, písemně nebo e-mailem o záměru vrátit zboží. Po splnění této skutečnosti je možné zboží dodat i později po uplynutí 14ti denní lhůty. Já už si přesně nevybavuju, jak je to přesně, bylo to v radách nějakého právníka, ale základ je ten, že o vracení zboží zákazník musí v té lhůtě obchodníka informovat, nikoli ho třeba jen poslední den lhůty podat na pošte a čekat na zázrak.
Nicméně to je věc jiná, tady se řeší, že paní prodávající nechce přijmou vrácené zboží a ohání se nesmyslem o zboží na objednávku, s čím podle mě nemůže uspět.
Odpovědět