2.2.2014 17:04:19 Pam-pela
Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu
Myslíš, že e-shopu dělá radost balit a rozesílat balíčky a platit poštovné za nesolidní zákazníky ze svého?
Úplně stačí ty náklady navíc za vrácení zboží ze zákona do 14ti snů...ale tak to prostě je nastavené.
Víš, co - přemýšlej, že bys odeslala nějakému zájemci své zboží ty - sehnala bys krabičku, pečlivě ho zabalila, na poště zaplatila za balíček a ten by se ti nedoručený vrátil zpět...co by to o dotyčném vypovídalo.
Myslím, že člověk pochopí, když zákazník odstoupí od smlouvy NEŽ je zboží odeslané. Ale takhle?
Jinak - e-shop má právo po tobě ony prokazatelné náklady na tebou objednané zboží vyžadovat.
Odpovědět