2.2.2014 18:38:32 Pam-pela
Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu
Tak těchhle zákazníků zas máme pomálu my. A tohle jednání umožňuje občanský zákoník...to je o něčem jiném. Prostě na to mají právo - zboží vrátit, tak to udělají. S tím musí člověk počítat.
Sice nechápu, jak je možné, že může vracet i objednané zboží, které jim na prodejně vybalíme a předvedeme a mají možnost si ho vyzkoušet po celé hodny (jak se to liší od zákazníků bez eshopové objednávky), ale budiž. Je to kravina, ale je to v zákoně.
Ale pokud vyloženě lžou ze stejného telefonu nebo mailu, ze kterého dělali objednávku pak to docela naštve.
A jak psala Katka - dřív jich bylo pár, tak se to ztratilo, nyní jich je násobně víc. A navíc si myslí, jak je tu na diskuzi vidět, že nejsou páky z nich vynaložené náklady dostat.
Odpovědět