29.5.2014 18:33:42 Šuplík
Boty Rieker - zamítnutá reklamace
před časem jsem tu zakládala diskusi o reklamaci bot rieker:
http://www.rodina.cz/nazor17624149.htm
dnes jsem si vyzvedla neopravené boty a zamítnutí reklamace. z důvodu "vynošenosti" boty jsme nosila cca půl roku, zakoupeny byly skoro na den přesně před rokem a mají prasklou podrážku - nelze opravit. vzhledem k ceně si myslím, že boty za skoro 2000 kč by měly vydržet déle než 1 rok
bohužel až doma jsem zjistila, že boty pravděpodobně vůbec neopustily prodejnu, jelikož na vyjádření je razítko prodejny, kde jsem boty zakoupila (malá prodejna, žádný "řetězec, prodávají tam i jiné značky). bohužel mají již zavřeno,jinak bych se tam hned rozjela a žádala o zaslání bot výrobci. nicméně, teď se mi to trochu rozleželo v hlavě, zda to má smysl. a navíc nemohu najít, jaký je správný postup - zajít tam znovu a trvat na zaslání výrobci?
má to cenu? boty se nosit dají, "jen" do nich teče.... předpokládám že brzy praskne i druhá bota a obě se asi rozpadnou....
Nevíte, jaký je "správný" postup? snažila jsem se to najít, ale zatím neúspěšně...
za případné rady předem děkuju
Odpovědět