30.5.2014 9:57:09 Šuplík
Re: Bory Rieker - zamítnutá reklamace - poradíte?
děkuji všem za rady, které mi napsali. správný postup reklamace znám, ale přiznávám, že do posudků znalců a soudních tahanic jít nechci, stačí, že jsem přišla o prachy za boty. zkusím udělat trochu dusno v prodejně, následně u majitele prodejny a napíšu také výrobci na mejly, které mi hodné uživatelky rodina.cz pomohly najít. navíc jsem zjistila, že mi nevrátili paragon, takže z nich musím dostat aspoň nějakou kopii.
ještě chci podotknout, že boty rieker jsem nosila mnoho let, vždy spokojenost, ale letos jsou to už druhé reklamované (za zimní mi vrátili peníze, loupaly se asi po 14ti dnech nebo po měsíci nošení, pohodlné ale byly).
štve mě, že někdo považuje za NORMÁLNÍ věc, že botám po roce nošení rupne podrážka (nebo, že do bot teče ručně šitými švy, jak jsem zjistila, když jsem projížděla internet), takže za mě - s riekerem končím, jen dotahám boty staré několik let, které jsou stále OK - takže myslím, že se kvalita skutečně zhoršila. navíc mě včera paní tvrdila, že oni mají zaručeně riekery z německa, které jsou kvalitní a nechápe, co jsem s botami dělala, zatímco někteří prodejci mají riekery české, které jsou nekvalitní. nevím, zda je to pravda, ale pokud ano, tak jako spotřebitelé vůbec nemáme šanci tohle rozpoznat
Odpovědět