Re: Tvoření s deváťáky
Za hodinu nestihneš ani udělat tu pomazánku tak aby bylo v kuchyni pořádně uklizeno, muffiny ani omylem, možná tak tříminutovku v mikrovlnce, ale max do hlubokého talíře a tak max 4 talíře vyklopit a naporcovat jako dort. Uháčkovat hakisák by mohlo bavit i kluky. Jinak smyslu plné mi přijde probrat nabídku SŠ a učilišť a vysvětlit jim co se pod oborem skrývá a jakou to pak znamená práci a najít na těch povoláních klady a zápory. Naučit pořádně psát životopis a průvodní dopis, a naučit vyplnit různé formuláře, složenky a třeba projet nabídky práce a zjistit jak se tam dá dojíždět i na směny a vypočítat náklady na cestu, aěco floristikyby věděli kolik projedou a kolik jim zbude z nabízené mzdy a aby věděly, že když je 15 OOO hrubého reálně je to tak 12 000 čistého takže vrazit do dojíždění 4000 je fakt moc. U nás je ten předmět uvedení do reality dospělých, takže i zkusit rodinný rozpočet. podle mě už na tvoření no možná ty věnce. Podle mě je tam ta teorie důležitější.
Odpovědět