29.11.2017 20:23:47 Mariana +2
Re: 3. reklamace bot - stejná vada
Stěžovat si můžeš na ČOI. Kdysi jsem si stěžovala, šlo o nevyřízení reklamace v termínu, dostali tehdy pokutu. Ovšem jsi v jiné situaci, tak jak přesně postupovat pokud reklamaci odmítá vzít bych se jich zeptala, budou mít nějakou infolinku.
A asi bych to v tomto případě udělala, čistě proto aby se dotyčná poučila lépe o právech spotřebitele, zjevně má značné mezeru. Já snesu ledacos a jsem ochotna pochopit že se věci mohou pokazit, rozbít, něco trvá déle apod, ale tak zjevnou nechuť řešit problém zákazníka plus vykládání bludů nesnáším.
Nicméně v dané věci ohledně bot ti ČOI nijak konkrétně nepomůžou, to lze leda přes soud. Ale zajdou si tam na kontrolu. ČOI prověří správný postup a udělí pokutu pokud shledá pochybení (což tady je). Oprávněnost reklamace neposuzují, jen zda byl dodržen zákon.
Mně tehdy ovšem na základě té kontroly konečně reklamaci vyřídili (poněkud dotčeně).
Ještě tím můžeš paní pohrozit. Dnes jen bláznivý obchodník na sebe zbytečně upozorní ČOIku. Ale paní je možná natolik neznalá, že to nemusí tušit.
Je mi jedno že bych byla za potížistu, znovu už bych tam stejně nic koupit nešla.To jak se obchodník chová pokud něco potřebuji či nastane problém je pro mne dost důležité.
No a k tomu soudu. Lidi se už soudí i kvůli botám. Je to sice opruz, musela by sis nechat udělat posudek u soudního znalce. Ale velmi pravděpodobně bys vyhrála (spotřebitelé to spíše vyhrávají) a všechny náklady by ti pak museli zaplatit. Opět jen bláznivý obchodník by šel do takovýho sporu.
Já jsem vcelku kliďas ale třetí opakovaná reklamace plus podobné kecy by mne přimělo to tam na babu vybalit včetně pohrůžky ČOI, soudem a kdejakou lampárnou. A kdyby nepomohlo, tak bych toho soudního znalce zaplatila.
Odpovědět