29.11.2017 23:03:06 Pam-pela
Re: 3. reklamace bot - stejná vada
Mariano, no například na mě jako na obchodníka pohrůžka ČOI neplatí vůbec (spíš se tím vymezím proti zákazníkovi a dodržuju striktně vše tak, jak má být, žádné nadrámcové ústupky), zvlášť když jsem si jista, že postupuji při reklamaci správně dle zákona.
Ti někteří naprdnutí zákazníci, co mi ČOI vyhrožovali, nakonec asi neuspěli nebo tam nedošli, protože krom jediného případu za cca asi 25 let, kdy ČOI cosi prošetřit došla a jednoho soudu, který skončil nerozhodně (a měl tři stání) jsme nikdy neměli popotahovačky, a to řešíme reklamace téměř denně.
Jenže někteří lidi mají o reklamaci a svých nárocích velmi zkreslení představy.
Je třeba krom jiného taky vzít v úvahu vadu - reklamaci - oprávněnou, či neoprávněnou...jinak my se snažíme všemožně zákazníkovi vyjít vstříc, vyřizujeme mnoho nad rámec zákona... ale 3. stejná vada je občas prostě - sporná. Při dvouleté záruční době je třeba u některých výrobků vít v úvahu jejich opotřebovatelnost...i to může být sporné.
Myslím, že hodně záleží i na formulaci minulých vyřízení reklamací.
Odpovědět