30.11.2017 1:57:51 Diva.Bara
Re: 3. reklamace bot - stejná vada
pampelo, já chápu, že lidi jsou různí. jenže tady byl problém už od začátku v chování vedoucí, fakt mi tvrdila zvlíštní věci, jak se jí hodily do krámu, třeba že záruka se v průběhu záruky mění, podešev je vyjmutá ze záruky (a nebavíme se o podpatku, ten si opravuje zák. sám, což je jasné, ale o nomálním žralokovi na botech za skoro 3 litry). o boty je pečováno, na tohle jsem pes, paní mi ještě říkala, jak josu boty krásný, super opravený (ale ten žralok se tam dělá furt).
nerozumím 3. sporné reklamaci, ve všech 3 případech mám v protokolu napsaná podrážka a která bota to je, na poslední reklamaci paní přišla vyzbrojená fotkou s obr žralokem před slepením (takže čekala problém se mnou). ona skutečně jedná zvláštně: na 2.reklamaci - já: ráda bych vrátit peníze, ona: to až při 3.reklam.
na 3.reklamaci - já: nechci opravu, chci vrátit peníze, ona: v žádném případě (kdybych nepodepsalsa papír, kde je vyznačená možnost opravy, nevzala by mi boty do reklamace vůbec), boty vám opraví a peníze vám nevrátí, na to nárok nemáte ...
tak kruci, kdo tu dělá z toho druhého debila?
Odpovědět