Kromě zastánců se k Hejného metodě vyjadřuje i početný zástup kritiků.
Yuki 00,03,07 | 49504 |
20.12.2016 23:57:56
Fren, pro hlídání dětí od půl do 4 let není podstatný pedagogický vzdělání, ale vztah k dětem, a důvěryhodnost, to si musí každý rodič posoudit sám
osobně znám učitelku, učí moje děti, která nemá ráda děti, neumí učit, lidsky ji považuju za hodně špatnou osobu, bohužel - není v mé moci s tím cokoliv udělat, kdyby bylo, už by neučila, nejen mý děti. Připadá v úvahu jedině změna školy, jenže kvůli jedné učitelce? neměla by odejít spíš ona? řeší se to s vedením školy, pořád nic. ale kam dám dítě do 4 let, to snad rodič má jak ovlivnit víc, tady je rozhodně víc školek než gymnázií |
Fren | 117315 |
20.12.2016 23:48:20
tato konkr.organizace,kde celodenně hlídají děti od půl roku do 4 let+provozují kurzy plavání pro děti,kurzy pro těhotné atd.,své zaměstnance do zahr.na školení opravdu neposílá-nikdo z nich neumí tak dalece cizí řeč,a aprobované učky to skutečně nejsou a o granty žádají a dostávají je,jinak by prý ani nemohli existovat.Znám tento personál víc než osobně.
|
maargitt & dráčátka | 67638 |
20.12.2016 23:30:01
fren, moc ti nerozumím.
v jeslích a školkách? my mluvíme o školách. Na 1. stupni učí aprobovaný učitel pro 1. stupeň. měl by ít také montessori kurz. Ten by měl mít asistent, ten nemusí mít učitelství 1. stupně. minimálně pedagogických fakult tu máme vícero, a to, kde kdo absolvuje montessori kurz, je čistě jeho věc. |
Yuki 00,03,07 | 49504 |
20.12.2016 23:23:58
Fren, na kurzy se jezdí i do ciziny, učí učitelky, jinak by škola nedostala dotaci od státu
|
Fren | 117315 |
20.12.2016 23:03:06
čemu se divíš,je to tak. celé to "divadélko" zastřešuje 1 vš kvůli předpisům,či zákonům a jinak ty holky jezdí na kursy montesori do brna.
V soukr.školkách a jeslích zdaleko nejsou jen aprobované učitelky,jen to musí někdo s odb.vš papírově zastřešovat |
maargitt & dráčátka | 67638 |
20.12.2016 22:23:28
ehm fren, cože????
|
Yuki 00,03,07 | 49504 |
20.12.2016 22:23:12
ko.a, neděs mě :(
já zatím nevím vůbec nic, tak jsem ráda za jakoukoliv informaci Je lepší dozvědět se to teď, dokud tam nejsem, na druhou stranu každýmu vyhovuje něco jinýho, já jsem synovi měnila školu už podruhé, pořád ještě je na prvním stupni (i když teď je to fakt nadějný, konečně, přístup je jiný, výrazně jiný, než jaký jsme kde zatím poznala - a to nejen jako rodič) |
maargitt & dráčátka | 67638 |
20.12.2016 22:17:19
delete, na tom seznamu jsou tři školy, které bych vzádlenostně dala. Jedna je již zmíněná naše spádová. Druhá je nacpaná, tam jsem se dceru loni pokoušela dostat ze třetí jsem rozpačitá, ale možná to je jen dojem. Každopádně nikoho kdo by tam chodil neznám, není to ani naše MČ, takže šance na přijetí malé.
pro letošek jsem spokojená, resp. spíše více než spokojená s tím, co máme, a pak se bude vidět dál |
maargitt & dráčátka | 67638 |
20.12.2016 22:13:48
Slupko, Začít spolu máme za rohem... asi to není špatná škola, resp. nebyla, ale doplatila na populační boom a radnici, která měla jiné priority. Ale hlavně se díky populačnímu boomu zvýšila potřeba učitelů, takže dnes školy vezmou každého, kdo má vzdělání. Víc je nezajímá, resp. zajímat nemůže.
opravdu jsem výběru školy věnovala hodně pozornosti a času a bylo to celkem k ničemu. Tam kde dcera je je ona spokojená, já spokojená, jen se trochu bojím jak se to bude vyvíjet. další ro bude nová učitelka, navíc čtvrtá třída by už měla být klasická. V té době mi do první půjde další dítě.... moc faktorů k analýze |
Delete | 8214 |
20.12.2016 21:59:53
Aleno,
nemyslím, že alternativních škol je málo. Spíš o nich lidi málo ví. Nejen o jejich fyzické existenci, ale i o tom, jak fungují. K mnohým alternativám panuje nedůvěra, protože se od klasiky tak strašně odlišují, že si málokdo dokáže představit, že to může fungovat. I běžná domácí škola a mnohé komunitní školy domškoláků mají ze všeho nejblíž ke klasické škole, v lepším případě k projektovému vyučování nebo integrované tématické výuce, což jsou ale metody aplikovatelné i v běžné ZŠ, pokud máš ve třídě těch 15 - 20 dětí a ne 30. Jinak třeba Začít spolu je dobrá alternativa někde mezi Montessorkou a klasikou a těch škol mi podle seznamu nepřijde až tak malý. Montessori škol je asi o třetinu méně (mapa), přitom se o Montessori mluví a píše asi víc. Bohužel často v negativním kontextu, jak se tam děti nic neučí, jen si hrajou a válejí se po koberci, což je obraz těch zařízení, které si z Montessori vzali právě jen ten koberec a pomůcky. |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.