Kromě zastánců se k Hejného metodě vyjadřuje i početný zástup kritiků.
Bára + 4 | 20280 |
5.1.2018 22:18:54
Mělo by to takto být, praxe může být různá. Chtěla jsem reklamovat v Deichmannovi boty, měla jsem výpis z účtu a s sebou syna, s kterým jsme boty kupovali. Protože neseděla cena (kromě bot jsem kupovala i vložky do bot), reklamaci nepřijali. Psali jsme na centrálu a též to zamítli, zbývá jedině se soudit (což se mi nechce).
Zkus prosím ještě napsat, jak jsi s reklamací dopadla, zajímalo by mě to. Držím palce. |
dobri | 65967 |
5.1.2018 22:18:14
Dle zákona by měli vzít i čestné prohlášení. Pokud svědka nebo to prohlášení odmítnou, obrať se na ČOI.
|
Kristýna63 | 142824 |
5.1.2018 21:39:26
To jsem ráda,děkuji.
|
Lída+4 | 138596 |
5.1.2018 21:29:51
To, žes ty boty koupila právě u nich, můžeš prokázat i jinak, třeba svědectvím někoho, kdo tam byl s tebou.
|
Kristýna63 | 142824 |
5.1.2018 21:26:36
Dobrý večer.Koupila jsem dceři v obchodě Direct sport obuv za skoro 2tisíce korun.Bohužel jsem někde založila účtenku.Platila jsem hotově.Je možná i tak reklamace,nebo boty vhodit do koše?Děkuji Kristýna
|
jentakj | 147688 |
18.12.2017 2:41:26
Nicméně pokud došlo k pokození jak píšeš po měsíci, tak prodejce musí prokázat, že je pravda, co tvrdí. Faktem ale je, že když řeknou NE, neuznáme, tak nemáš u nich šanci. Jedna z možností je obrátit se na ČOI o pomoc a pokud ani pak prodejce neuzná reklamaci, tak pak je jediné řešení obrátit se na znalce. A na to každý nemá nervy a prodejci to vědí. Protože znalce nejprve musíš zaplatit a následně jít přes občanskoprávní soud. Žádná pr.el. to není.
|
Pam-pela | 97353 |
17.12.2017 1:12:38
Tak super, to, jak jsi to popisovala, bylo opravdu velmi neprofesionální (a obchodu by to těžko prošlo)...akorát že měla majitelka dát své vedoucí přesné pokyny, jak které reklamace vyřizovat...a bylo by po "nervech" na všech stranách.
|
Pam-pela | 97353 |
17.12.2017 1:03:58
Měsíc po nákupu bych byla velmi neoblomná. Má se za to, že do 6ti měsíců od nákupu (pokud není prokázáno jinak) je vada vadou materiálu nebo vadou výrobní.
Nad 6 měsíců už je to poněkud spornější, ale tady bych si stála na svém a nesouhlasila - tzn. reklamovala znovu. Myslela jsem, že tyhle velké řetězce nedělají zas takové problémy s reklamací... |
jentakj | 147688 |
16.12.2017 22:39:50
Jo - ale nechávají rozhodnutí až na poslední dny lhůty.
|
Diva.Bara | 37553 |
16.12.2017 22:38:48
My jsme ve sportissimu reklamovali prošoupanou podrážku u zimních dětských bot, nechali si je tam skoro celý měsíc, vrátili peníze.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.