Možná to vyzní nechápavě,
protože s autistickými dětmi nemám žádnou zkušenost, ale nepochopila jsem, v čem by konkrétně v tomhle případě pomohla "absolutní přednost".
V článku se píše, že před maminkou byl jen jeden pacient a další v ordinaci. To znamená, že čekání asi nebylo moc dlouhé. Ani to nevyznělo, že by se v té čekárně stalo něco strašného, dítě se chovalo nezvladatelně apod.
Navíc tam šly s podezřením na ekzém, tedy s ničím akutním. Co když toho pána před nimi zrovna bolelo ucho?
Jinak u nás v ORL ordinaci bývají fronty cca 15-20 lidí, objednat dopředu se nedá (je tam takový lístečkový automat). Když jsem tam byla se svými dvěma dětmi, běžně tam bývalo dalších cca 5 dětí, zbytek dospělých. Děti tam mají stoleček, pastelky, hračky... no a rodiče dělají co umí. V době, kdy jsme tam občas pobývali, bylo dětem cca 2 a 4,5 roku. Bylo to docela náročné, děti třeba i pobolívalo ouško, ale nenapadlo mě vyžadovat na někom kvůli tomu, že jsou to děti, přednost...
Jiné by to jistě bylo v případě akutní bolesti, také by bylo určitě příjemnější moci se objednat na určitou hodinu. Ale jako takový by mi návrh v článku připadal značně nefér vůči ostatním pacientům.
Odpovědět