13.5.2010 12:37:04 maja
Re: Majo a matko,
kačislavo, ano je to tam co píšeš.
Problém je trochu v tom, že ono to cvičení není zase tak dlouhý, kdybys ho dělala ty nebo dítě , které chce, tak některá ta cvičení jsou anc waj. Jenže ...dítě nechce, takže řve, ty se ho snažíš po dobrém, potom po zlém, potom všelijak a dítě pak začne, pak zae řve, pak mu to nejde, pak to odflinkne a podobně. Takže to potom trvá celé s tou estrádou třeba hodinu ,ale cvičení je to v zásadě krátké:) My tam dělali různá...ne jen na grafomotoriku, ale taky na pamě, počítání a na kdoví co ještě všechno. Něco asi smysl mělo o něčem dodones pochybuji....problém je opravdu v tom, že člověk ( rodič , já) doufá, že se to třeba touto metodou zlomí, že dítě se "napraví" a půjde mu to, také je mu vysvětleno , že hemisféry se musejí naučit to a to, tak ty tomu samozřejmě věříš, když ti to říká odborník . ...taky je fakt hustý chodit do práce a u toho dělat celý kurz grafomotoriky...to se nedá , to musí dělat s dítětem i učitelka , nebo to musíš odšvindlovat , nebo musíš dát výpově´D :) 7-10x denně cvičení , za měsíc kontrtola, když to spleteš, ty jako matka, protože ty si to musíš pamatovat a děláš něco byť jen minimálně jinak tak průšvih, jseš za totálního v..a a celé je to k ničemu a znovu. Vedeš o všem záznamy, jakmile je tam uvedena jiná hodina než ta 17.00a méně dostaneš za uši, takže každý rodič s kterým jsme se o tom bavila to někdy švindlnul...udělali to cvíčo, ale třeba večer a napsali 17.00. Já vím, že děti jsou odpoledne a večer už mimo, jenže když chodíš do práce tak co... co a jak to máš asi udělat?
Odpovědět