Re: Nejhorší je nevědomost nebo přímo nezájem učitelů
Zdravím,
náš syn má stejnou diagnozu.Ve školce si s menšími problémy poradili sami,dali jsme odklad,i když je Lukáš nadprůměrně nadaný-ve dvou počítal do deseti a sám se naučil násobit a dělit.Teď končíme první třídu.
Po sedmi měsících ve škole jsem zjistila,že si paní učitelka nejenom že nepřečetla zprávu z poradny,ale ještě ji i ztratila-Důvěrnou.Poznámky nebraly konce a kluk začal chodit v kukle a nechtěl nikoho vidět.Paní učitelka mě zase poradila ať nic z poradny nečtu.Zabojovali jsme a kluk dostal asistentku-jen do konce roku,ale hurá.Máme ji od velikonoc a veškeré problémy ustaly.Všichni jsou spokojeni,kromě paní učitelky-pro ni Lukáš rozmazlenej kluk,který je natolik inteligentní,že náma manipuluje a my mu to žerem.
Ve středu jdeme na nové vyšetření kvůli žádosti o asistentku na příští rok-držte nám,prosím palce.Pořád mi zní v hlavě agitace ředitelů v MŠ,jak mají vzdělané a proškolené učitele na různé disfunkce,ale když se nechce,tak se nechce.Paní učitelka nám původně říkala,že je zanedbaný a rozmazlený,teď se situace změnila-její nová diagnoza zní-věnujete se mu moc a hlavně s ním moc mluvíte!Náš kluk má prostě odpověď na všechno.
Ještě dotaz-známkují Vám písmo? Slyšela jsem,že by se jim známkovat nemělo.
Odpovědět