Re: Kompot v reálu
No právě. Tohle si myslím taky.
Asi chápu, co máš na mysli a je to i můj názor. Jen hru sexuální kompot považuji za nechutnou.
Ohledně hranic práv jednotlivce/prospěchu většiny při sexuální výchově jsem pro maximální respek práv jednotlivce, protože primárně patří sexuální výchova do rodiny, škola by měla mít jen podpůrnou - doplňkovou funkci. Vypomoci tam, kde se to v rodině nedaří realizoat tak efektivně, jak by si rodiče/děti přáli.
Dneska tu už jednou zaznělo, jestli před právem rodiče náhodou nestojí právo dítěte (dozvědět se pravdu, žít bez zbytečného strachu, pocitu viny, blbé propagandy typu "sexjesprávnýjenkdyž..."). Podle mně má. Jenže podle zákona ne. Resp. je otázka, jestli by u případného soudu obstálo argumentování Chartou práv dítěte proti sexuálnímu zneužívání. A to ani nemluvím o případech, kdy k nevhodnému chování ze strany učitele dojde, protože to se děje také.
Odpovědět