Dyslexie,dysgrafie,dysortografie,porucha soustředění,sluchová diferenciace
Dobrý den dámy,koukám co j okolo ldiček co mají zájem o svoje děti a školu a přitommo bylo řečeno v PPP ,jaký je nezájem ze strany rodičů o dyslektické třídy.Chtěla bych poto vytvořit petici po ty to děti a donutit naše školství se nad touto alternativou zamyslet.Kdysi tady takové třídy byli v každém městě a myslím že se nepotřebovali tolik asistentky,které stejně naše vláda a školství nechce platit.Zaplatili by jedné učitelce ,která by měla ve třídě 12-18 žáků a bylo by.Můj syn má těžké poruchy a ve druhé třídě neí schopen samostatně pracovat,ale dle PPP nárok na asistentku nemá.Diktáty má psát modifikované což je ob věta,ale jak má napsat větu když nezvláde samostatně napsat slovo je nejspíš nezajímá ,v osttních předmětech mají dělat ústní zkoušení,což je také špatně proveditelné nebot má špatnou zrakovou pamět a špatnou sluchovou pamět.Navíc má ještě obě paměti pouze krátkodobé.Píši v poradnách krásně,ale v praxi je to dětem většinou na nic.Poradte mi tedy jak se učit u čtení přečte za minutu 4slovačeho se text týkal neví.Ted začne užívat léky n soustředění z čehož radost nemám,navíc je stále nemocný a já někdytaky přemýšlím jestli na to ještě mám a zda sama nebudu ptřebovat brzy cvokaře.Přeji vám všem pevné nervi a hodně úspěchů vašim dětem.zrzečka
Odpovědět