Re: Zajímavé
Kreditko, zase předsudky, a navíc si odporuješ. Tak buď je dítě nuceno držet tempo nebo se ve druhé třídě učí počítat do deseti, oboje dohromady asi ne. Jádro pudla je asi v tom, že si pořád představujeme, že se všechny děti mají učit najednou to samé, že se to musí naučit stejně dobře, že musí být hodnoceny, a to podle stejných kritérií. A přitom to vůbec není nutné, naopak je to dost kontraproduktívní. Proto vznikají všechny ty alternativní školy. Předpokládáš (bohužel správně), že děti se mezi sebou srovnávají, ovšem dítě s LMP na to dost možná nemá kapacitu. Je rádo, že je někde, kde je přijímano, dostává se mu přiměřených podnětů, rozvíjí se. Budu dělat asistentku chlapečkovi, který přešel ze speciální školky do běžné, za pár měsíců udělal obrovký pokrok i bez asistenta, čistě díky tomu, že je mezi zdravými dětmi. A ty děti, věř mi, tím nijak netrpí.
Odpovědět