Re: Zajímavé
Proč by mělo mít potenciální nadšení nějakého pracovníka prioritu před uplatněním jiných lidí? Proč by měl člověk s postižením plnit normy stavěné na zdravého? Chráněné dílny jsou spíš pro středně a více MP, ti zůstávají ve speckách, pleteš to všechno dohromady, jenom aby ti vyšlo, jak je to celé na pytel. Ono to není tak černobílé, nezvládá ZŠ (resp. nestačí ostatním dětem, což není totéž), dám ho do specky. Jsou děti, třeba v logopedických třídách, které místo aby se rozvíjely, když je jich tam málo a mají speciální pedagogy, chytají špatné mluvní vzory od svých spolužáků. Speciální pedagog nemusí být nutně úspěšnější než asistent, a zažívat úspěch by ve školách měly všechny děti, ty integrované zvlášť. Jestli nějaké dítě alespoň občas úspěch ve škole nezažívá, je něco špatně s tou školou a s jeho učitelem.
Nucení asistenti z pracáku, tos mě skoro pobavila, to prosím pěkně praktikují kde? Naženou nezaměstnané na stohodinový kurz, který je půl roku dopředu obsazený, natlučou jim do hlavy základy speciální pedagogiky, pedagogiky a vývojové psychologie, pak je umístí na praxi třeba do Boletic a zkoušku nějak zfalšujou, nebo jak? A ještě jim to zaplatí, ne?
Odpovědět