Re: Náhradní možnosti v Česku
Renato, bohužel učitelku znám jenom jednu, ta ale učí na druhém stupni na jazykové škole. Jestli tomu dobře rozumím, s integrací "postižených" dětí je lepší začít co nejdříve. Každopádně se jí můžu zeptat co a jak. Prosímtě, mohla bys sem napsat nějaké tipy na kroužky a jiné mimoškolní aktivity (psala jsi o dramatických kroužcích), kde se zapojují handicapované děti mezi "zdravé"? Ráda bych něco takového pro svou dceru do budoucna našla, právě proto, aby se s pocitem, že ne všichni mají zdravé nohy, naučila žít co nejdříve.
Jinak musím říct, že po přečtení předchozích reakcí od Zuzky, Mišky atd. jsem si vzpomněla na nádhernou knížku (a neméně krásný film) Už zase skáču přes kaluže... Tam se po počátečních rozpacích hlavní hrdina po obrně vrátí do "svojí" party kluků a s vozíkem pořádají závody a jiné vylomeniny. Myslím, že takhle je to pro ty děti (zdravé i "postižené") nejlepší, když ta integrace proběhne úplně přirozeně.
Odpovědět