14.2.2011 20:22:55 PANDI+Daneček08,Tomášek10
Zamítnutá reklamace
Dobrý den. Potřebovala bych poradit. Jak postupovat, když nesouhlasíme s výsledkem reklamace.
Před měsícem si manžel koupil hrací konzoli X-BOX360. K tomu si hned koupil jednu hru. Hrál jen jeden večer, druhý den už hra začala blbnout, odpoledne už se cd nenačetlo.
Vzali jsme konzoli a jeli s ní na reklamaci. Tak vyndali CD a zjistili, že hra je poškrábaná. Jedno kolečko v šíři 4 mm evidentně poškrábané od konzole. I vedoucí, který reklamaci vyřiizoval, tak říkal, že je to od konzole.
Konzoli vyměnili kus na kus a hru poslali spolu s konzolí na posouzení.
Zítra je to měsíc. Takže si s reklamací dali načas. A dneska přišel e-mail se zamítnutím reklamace.
Jak postupovat? CD je opravdu poškrábané od konzole. Ale původní konzoli mají oni.
Kdyby šlo o pár korun, ale hra stála 1400,- a hráli jsme ji sotva pár hodin.
Manžel tam jel, ale pochybuju, že nějak pořídí.
Odpovědět