14.2.2011 21:27:17 Barbara, Lisa a Vincent 4/2011
Re: Zamítnutá reklamace
To je pravda, můžete žádat i o náhradu za to dojíždění.
Já se tluču do hlavy za to, jak jsem vyřizovala reklamaci před Vánoci u Bati, přišel mi dopis, že mám skoro dva roky nevyzvednuté boty po reklamaci u Bati v Olympii Brno. Volala jsem tam, prodoavačka na mě nepříjemná, že takhle podle dopisu nic nepozná a že tam mám přijet, protože oni po mně budou chtít peníze za uskladnění bot a pokud to nezaplatím, tak to předají nějakému vymahači a podobně.
Tak jsem tam - já debil - schválně z Prahy jela, protože bez dopisu nechtěli předat boty mojí matce, která to šla mezitím vyřídit.
Když jsem přijela, prodavačka hrozná, boty hledala asi půl hodiny, pak mně je přinesla, ale byly to boty, za které mně před těmi dvěma lety vrátili peníze. Ale byly opravené. Tak jsem říkala, že bych si je teda stejně vzala, když už tam jsem, ale prodavačka opět nepříjemná, co si jako myslím atd... No prostě strašná. Řekla, že je musí zlikvidovat, ani se neomluvila, nic.
A já utratila za cestu tolik, co původně ani ty boty nestály. Teď už bych to tak nenechala. Chtěla bych nějakou náhradu.
Odpovědět