Reklamace bez paragonu
Zdravím... Můžete mi poradit?
V listopadu 2010 jsme kupovali kávovar ve Sparu. Bylo nám řečeno, že záručák nepotvrzují, že stačí paragon... Jelikož víme, co dělá časem termopáska z pokladny, tak sme si ho okopírovali a schovali i originál. Před cca měsícem se kávovar odporoučel a od tý doby hledáme a hledáme... Našli jsme spoustu vybledlých termopásek (jedna z nich asi bude od onoho kávovaru), ale tu kopii nikoliv...
A teď dotaz - dá se reklamovat s výpisem z banky (placeno kartou)? Kdysi jsem slyšela že ano... Jenže, samozřejmě, jsme tehdy nekupovali jen to presso, ale i jídlo atp, takže částka placená je vyšší než cena kávovaru...
Dotaz číslo 2 - jak dlouho se v obchodě (pokud někdo víte konkrétně ten Spar) archivují pásky z kasy? Asi je naivní čekat, že skoro dva roky, ale co kdyby....
Dotaz číslo 3 - jaké konkrétně má banka (konkrétně GE Money) informace o nákupu? Jen sumu nebo i položky? V souvislostí s kartama od sociálky jsem slyšela informaci, že má úřad možnost sledovat, co se kartou platilo, takže je toto novinka jen soc. karet popř. spořky, nebo to takhla funguje i jende a dlouho?
Díky za odpovědi....
Odpovědět