7.8.2012 8:53:39 a je to?
Re: Jak zorganizovat čas při práci doma?
Já měla výhodu v tom, že malou odvážel do školky manžel, takže jsem vstávala při jejich odchodu kolem 6, nasnídala se, poklidila kuchyň, uklidila viditelný bordel (peřiny, hrnky, talíře) a sedla k PC. Kolem 10-11 jsem začala dělat oběd, vždycky nějakou rychlovku, pak jsem měla možnost sedět u PC cca do 16,00 než dorazila rodina domů. Místo práce jsem spala - unavená těhule
Takže jsem se k PC dostala zase až večer, kdy malá spala. To bývalo cca od 20-21,00 do 24,00. Víc jsem nezvládla.
Úklid typu prach, koberce, prádlo apod. jsem dělala cca 2x týdně.
Když jsem chodila do práce tak max. 1x týdně (nevyspalá, nervozní, unavená)
Až si budu hledat za tři roky práci, tak bych chtěla zase něco volnějšího, jak říkáš: být svým pánem. Ale to je asi sci-fi představa.
Odpovědět