7.8.2012 11:11:25 Ziwa
Re: Jak zorganizovat čas při práci doma?
Pracuji takto již skoro rok, ale jsem zaměstnanec, takže se snažím plus mínus držet prac. hodiny, jako kdybych byla v kanceláři (vedení na tom ale netrvá). Teď v létě mám doma děti, takže vstávám dřív, udělám si část práce,ke které potřebuji tiskárnu atd. Když vstanou děti, nachystám jim věci, pohrajeme si a jdeme na zahradu. Hrají si a já u toho pracuji z pergoly - telefony, maily atd.. Nevypletou zahradu v tu chvíli ignoruji... Pak oběd, zase si tak hodinku pohrajeme i spolu a po obědě zase tak 2h pracuji a oni mají odpočinek třeba u pohádky z CD (nespí, ale staví si z lega atd.). Pak to tu poklidíme a jdeme kolem třetí ven. Pokud je potřeba, sednu k PC zase večer,když už jdou spát, třeba na hodinku.
Až bude školní rok, bude to snazší, budu moci od osmi do tří pracovat souvisle.
Jinak velký úklid dělám o víkendu, je-li třeba, "pofackovat" to tady zvládnu odpoledne či k večeru. Zahradu se snažím dělat třeba o víkendu a s dětskou pomocí. To, že si mezi prací skočím pověsit prádlo neberu jako vyrušení, ale jako bych si šla v kanceláři třeba udělat čaj atd. Přes školní rok téměř nevařím, nebo jen něco rychlého. Teď bohužel vařit musím, ale když je horko, stejně moc nejí, takže také nevyvařuji.
Odpovědět