7.8.2012 15:03:51 7kraska
Re: Jak zorganizovat čas při práci doma?
obdivuji kazdeho, kdo si dokaze rozumne zorganizovat praci doma a zaroven peci o deti a domacnost...u mne jeste po 7 letech prace doma (pocitam to po narozeni ditete, predtim jsem jeste 2 roky pracovala 3 dny v tydnu z domova) trva chaos - a je to ostuda, ten chaos mame zvlast posledni rok, kdy chodi dite do skoly, vyzvedavam ho vetsinou hned po obede, protoze chodime na krouzky a delame jeste pred krouzky ukoly - dokud dite chodilo do MŠ a spalo tam, tak to bylo lepsi, mela jsem vic casu
jako polehcujici okolnost u sebe uvadim, ze mi s ditetem nikdy nikdo nepomuze, ze by ho nekdo vyzvedl nebo odvedl nebo privedl - a s domacnosti taky ne.....a taky ta prace je dost narocna casove a jednou tydne mam termin odevzdani, takze tesne pred tim terminem musim fakt maknout, i kdybych nemela spat celou noc
taky se snazim mit za vsech okolnosti uvareno, takze hned rano ze skoly jdu na nakup a zacnu varit, pritom muzu pracovat, kdyz se to "dela samo"...pak se snazim do obeda pracovat, pak si dam treba chvili, kdy obehnu mistni pochuzky, ševce, poštu apod.....pak jdu vetsinou pro dite a do vecera je to zabite, litam po krouzkach nebo jdeme na hriste....po veceri a sprse se snazim dite nacpat do nejdrive do postele (musim jeste cist pohadky, treba hodinu) a pote jeste pracuju, dokud to jde
Odpovědět