7.8.2012 8:58:06 Avika
Re: Jak zorganizovat čas při práci doma?
umíš to, jen si neklaď na sebe takové nároky. Někdo potřebuje víc času, aby nejdřív viděl, co dělá, že mu to nevyhovuje a pak to měnil a upravoval.
Mě se to dělo taky a to jsem zvyklá z profese na "kreativní organizaci" nejen práce, ale i lidí. Skloubit to s činnostmi doma včetně péče o děti, dům a velkou zahradu mi taky chvilku trvalo. Někdy to u nás připomínalo výbuch všeobecného archívu než domácnost a já stála uprostřed toho zoufalá a odhodlaná "hodit flintu do žita". Udělala jsem si pomůcky - např.časovač. Na tohle si dám hodinu, na tohle půl hodinu a když jsem to nestihla, tak jsem odešla od rozdělaného a dodělala to druhý den. Jak jsem měnila a zkoušela časem jsem byla efektivnější. Když potřebuješ "zaplač", užij si ten stav a něco malinko přeskládej.
Podle toho, co píšeš, jsi dokázala něco, po čem jsi toužila, tak v tom pokračuj. To, co prožíváš k tomu asi patří...
Odpovědět