Re: Vyjmenovaná slova po B
Ne, u příkladu 5x 20 jim napovím....buď jak to vyřešit, aniž nad tím přemýšlím (to pro ty, co jim to myšlení tolik nejde) nebo jak si pomoct tím, co už umí (rozložením dvacítky na dvě desítky) nebo je to nechám nasčítat....ale já to třeba rovnou vidím, pro mě je to stejný příklad, takže pochopit, že to tak někdo nemá, mi chvíli trvalo....
A to ostatní, to je právě ten rozdíl mezi tím, když si učíš je svoje děti nebo jen někoho doučuješ, že ta práce je efektivnější, takže jestli na něco přicházíš déle zase až takovou roli nehraje...Ale když je ve třídě těch dětí 25 a každé je na tom se svými schopnostmi jinak, tak se prostě pracuje s většinou, tedy až na alternativní třídy (ne náhodou mi vyhovuje Montessori, že). Takže musíš zvolit pro celou třídu stejný pracovní sešit, stejnou učebnici a pro většinu učitelek to znamená i jen jednu metodu....efektivita práce je malá, takže čas počítáš podle těch nejslabších a tam fakt nemůžeš čekat, až jim to docvakne....je to prostě o tom, že většina učitelek je také jen průměrných a malotřídku (alternativa k tomu učit v jedné třídě několik různých úrovní) by prostě nezvládala....
Odpovědět