24.1.2014 10:25:09 Májja
Neuznaná reklamace, se kterou nesouhlasíme - jak dál postupovat?
Zdravím a prosím o radu.
Syn dostal k Vánocům na Ninja želvy takovou motorku, které se pomocí krunýře udělá střecha.
Ten krunýř se jakoby nad tu sedící želvu na motorce složí, jenže nedrží. Tzn.že syn ten krunýř složí, snyží se ho jakoby zajistit, ale to nejde, ani jemu ani nám, krunýř se neustále rozevírá. Syn hned na Vánoce pravil, že je to rozbité. První den po svátcích jsme šli reklamovat, neb tato sranda stála 699,- Tzn.v reklamaci hned od 27.12., dnes nám oznámili, že reklamace není uznána, že tam žádné zoubky na uchycení nejsou a hračka je plně funkční.
Hračka není funkční, když nedrží pohromadě a když to manžel reklamoval tak to říkala i ta prodavačkal, že to fakt nedrží, tak ted ale samozdřejmě tvrdí, že není technik atd atd.
Prosím poraďte co dál?
Má cenu psát někam někam na vedenbí Pompa a domáhat se řešení? Asi ne, že?
Děkuji.
Odpovědět