Re: Odmítnutí plánu pedagogické podpory
Dream,
tohle dítě nemá asistentku, jen mi asistentku vytěžuje. Ona je současně i vychovatelka v družině, takže ví, že nejde jen o nějaké nepsaní
. Máme co dělat obě, nejen s tímhle dítětem, ale s ním třeba od první třídy řešíme házení židlemi a přizdívání jiných dětí řadou lavic, když se dítku něco znelíbí (a je prakticky neodhadnutelné, co mu zrovna přelítne přes nos, v té první třídě fakt stačilo i špatně mrknout na jednom konci třídy a odneslo to dítě na druhém konci
). No a problémy se stupňují, nebudu konkrétní, ale je opět nutné chránit ostatní děti a to tak, že dotyčné dítě potřebuje prakticky neustálý dozor.
Je chytré, má přehled, má ale také specifické projevy chování...takže mě v čerstvých osmi letech za to, že jsem si vzala jeho žákovskou knížku, bylo schopné nazvat dásmkým přirozením (na P) a toto pojmenování bylo schopné zopakovat i před panem ředitelem
. Když má svůj den, jedinými slušnými slovy jsou předložky.
No a je toho ještě víc, ale maminka si nepřeje číst už žádné stížnosti (nikdy jsem žádné nepsala, vždy to byla prosba o spolupráci a pomoc v řešení některých situací) a má mě tak akorát dost
.
Odpovědět