Re: Odmítnutí plánu pedagogické podpory
Liško,
ale já neřeším jeho chování, vlastně jsem s matkou v tomto směru letos komunikovala jen jednou, kdy spolužákovi něco bez dovolení vzal (opět, braní věcí bez dovolení a schovávání na všech nemožných místech je pro něj děsná legrace a zatím nepochopil, co na tom ostatním vadí) a zničil to. To, že se chová jinde jinak vím, chodí ke mně i na kroužek.
Takže mě to ještě víc utvrzuje v tom, že jeho obtíže, kvůli kterým jsem matku kontaktovala, souvisí jen s jednou oblastí učení, a že by se mu pomoct dalo dost snadno. Protože ale začal mít problém i v předmětu, který neučím, chtěla jsem mít podklad pro tu pomoc, kterou mu běžně poskytuji ve svých hodinách. A pořád píšu o učení, ne o chování, to zrovna s tímhle jeho problémem souvisí jen okrajově.
Odpovědět