Re: Odmítnutí plánu pedagogické podpory
X_X,
ten příměr je přesný
. Běžně nemocný člověk také spíš nejdřív sáhne po volně prodejném ověřeném léčivu (a právě pro tu běžnost a minimum nežádoucích účinků je zbytečné, aby se tím zatěžovali lékarníci, takže je to volně prodejné), a teprve když tyto postupy (léky) nefungují, jde se k doktorovi. Ten už pak ví, co nefungovalo, takže může sáhnout do "šuplíků", kam už běžně člověk sám nedohlédne, a zkoušet něco speciálního.
Tak nějak to má být i s těmi poradnami, je to zamýšlené tak, aby se nepřetěžovaly drobnostmi, které by měl učitel zvládnout v rámci drobných úprav metod a organizace práce, a do poradny pak šly opravdu jen děti, kde běžná pomoc selhává. Jak to bude fungovat, jestli to těm poradnám uleví a čekací doby se zkrátí, se teprve uvidí.
Pro učitele se nic nemění, většina z nich většinu těch opatření stejně dělala, než návštěvu PPP navrhla (návrh ze strany rodiče bývá méně častý případ), jen teď se to musí sepisovat a na papír vyhodnocovat a předkládat té poradně (i když ono se to psalo i dřív do toho formuláře před vyšetřením, jestli se s dítětem něco dělalo a co, ale chybělo tam to zhodnocení účinnosti jednotlivých opatření).
Odpovědět