Lehká mozková dysfunkce nemusí být jen záležitostí neklidných dítek.
Škola by svou energii měla věnovat především dětem, které do ní docházejí. To je názor Mgr. Jana Kordy, ředitele školy na pražském Lyčkově náměstí, kde již řadu let integrují děti s handicapem.
Úspěšně jsme na naší sedmileté dceři vyzkoušeli masáže pro neklidné děti.
Proč je dnes u nás 6,5 % dětí s poruchami učení, když v roce 1975 jich bylo jen 1 %? Odrážejí tato čísla skutečnost, nebo si tak jen školy, rodiče a pedagogicko-psychologické poradny ulehčují život? Je to tak, že místo abychom děti učili číst, raději je označujeme za dyslektiky a mávneme nad nimi rukou?
Integrace dětí s ADHD a poruchami učení do běžných školních tříd je téma vzbuzující vášnivé diskuse.
Většina žáků našich škol se naučí dobře číst a psát běžnými metodami. Určité procento dětí má však s těmito základními dovednostmi v první třídě mimořádné těžkosti.
Hyperaktivita, impulzivita a potíže se soustředěním mohou vážně postihnout schopnost dítěte učit se.
Téměř v každé skupině dětí se najde dítě, které dává učitelkám či vychovatelkám „zabrat“. Je tzv. nevychované, nebo trpí poruchou pozornosti?
Nové metody nápravy. Komplexní příručka.
Poslední fotky z emailového průvodce rodičovstvím.
Emailový průvodce rodičovstvím je zdarma pro všechny rodiče od početí do 6 let věku.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.