Jak to, že dítě s nadváhou je zároveň podvyživené? Proč by děti neměly jíst tolik vepřového masa? A jak je naučit jíst luštěniny?
Říká to známá spisovatelka Daniela Krolupperová, která má na svém kontě řadu velmi úspěšných knih pro děti.
Podle psycholožky Petry Štarkové je při práci s dětmi třeba myslet na to, že každé dítě má jedinečnou osobnostní výbavu.
Jak prožitá krize ovlivní chování dítěte a jaké jsou možnosti případné intervence?
Říká to zkušená učitelka Markéta Mlčochová. Dodává, že ke správnému vývoji řeči je zapotřebí přiměřený dostatek podnětů.
Školní zahrada v Arabské ulici v Praze 6 prošla velkými změnami.
Na tom, zda s námi bude dítě komunikovat a jakým způsobem, se podílí nepřeberné množství faktorů.
I v mateřských školách setkáme s dětmi, které mají za ouškem sluchadlo nebo které mají kochleární implantát.
Mgr. Eva Svobodová z Jihočeské univerzity říká, že účelem hry je zažít pocit radosti, a dovednosti, které při ní získáme, jsou vedlejším, ale velice cenným produktem.
Rozhovor s Milanem Valentou z Ústavu speciálněpedagogických studií na PdF Olomouc
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.