Ori,
zkoušela jsem o tom mluvit s učitelkami ve školce.
Jenže syn měl každý rok jiné a názory jaksi nebyly jednotné. Když mu byly 4, tehdejší učitelka lobbovala za to, ať ho někam k psychologovi vezmu, že jí přijde nadprůměrně nadaný. Podle nějakých testů, co dělali ve školce či co.
Já u něj žádné nadprůměrné nadání nevidím, číst neumí, počítá do deseti, neumí říct "ř"... to, že zná kdejakou mořskou potvoru typu anoplogaster cornuta je hezký, ale co z toho.
Blbej není, jenže to je zas věc genů, i jeho otec, ať už je jaký chce, nemá zrovna IQ houpacího koně.
Kromě toho kreslení jsem si opravdu nevšimla, že by nějak výrazně vyčníval nad vrstevníky.
Mluví jako dospělej, to jo, jenže k tomu byl doma vedený, nikdy se s ním nemluvilo jinak.
Pokud má umělecký nadání, třeba "poděděný", v tom mu těžko nějaký psycholog poradí nebo pomůže. S tím se bude muset popasovat sám.
Druhej Einstein ani Hawking z něj rozhodně nebude.
A vy jste na tom jak? David taky půjde teď do první? On je zářijový, že?