28.2.2011 15:20:58 květa
Re: dodatek
To je jistě obdivuhodné - pracovat s dětmi na projektech. Ale sorry, jsem asi konzerva, chtěla bych poradit, jak se smysluplně pracuje na projektech, kde by měly být vidět výsledky práce všech dětí, ve třídě s 28 žáky různých schopností.
Trochu zvláštní věta od pedagoga - nechci děti nic naučit.
A umravňovat někoho fackou? Hm, tak to jednou vyjít a projít může, podruhé ne. Dlouhodobě se takhle ve škole pracovat nedá.
Navíc práce na projektech je hoodně o přípravě,na kterou již nyní po mateřské nemám tolik času ani elánu. To říkám popravdě, a pokud mi někdo napíše, že tam asi tedy nemám co dělat, tak se s ním nehádám, ale na druhou stranu zástupy nadšených a kvalitních pedagogů se do základek tedy nehrnou. Na hodiny se připravuji, dost učiva je však o drilu - jinak se nenaučíme NIC a ten nikoho nebaví. Projekty podle mě mohou učivo upevňovat, shrnovat a propojovat mezipředmětově. A v neposlední řadě - nazvat něco projekt - namalovat tam pár obrázků a popsat je třeba jednou v češtině a podruhé v angličtině, není podle mě nic světoborného. Trochu mi to přijde - navrch huj, uvnitř fuj.
Zdravím.
Odpovědět